Wednesday 25 May 2011

Day 3 : Jenis manusia yang menarik perhatian anda

Assalamualaikum...

Macam biasa, klik SINI kalau nak taw:)

     Hai! Sye nak mula update dengan Cabaran Makan Dalam untuk hari yang ke-3. Ok, soalannye ialah, apakah jenis manusia yang menarik perhatian sye? Wah! Banyak jenis tu. Yang macam tu, yang macam ni, yang macam dia, yang macam awak! Haha! Tapi, yang macam mane? Nak taw, teruskan membaca ye:)

     First of all, sye sangat tertarik dengan orang yang jadi diri sendiri. Haha! Macam mana tu? Macam mane ek? Sye nak cakap pon tak pandai. Contohnye macam Stacy. Ha, dia sempoi je kan... Sye suka macam tu. Lagi...ade ramai jugak la. Maknenye, dia tak cover. Kalau gedik, dia akan beraksi gedik. Haha! Bukannye gedik tapi buat lagak gadis melayu terakhir. Menyampah ok.

     Lepas tu, sye tertarik dengan lelaki yang gentleman. Beradab bila cakap dan jadi pemimpin untuk orang lain. Yup! Sye sangat suka orang macam tu. Sangat cool ok. Hee~ Tak taw la korang. Tapi, bonus kalau dia pandai buat lawak. Yang tu memang super duper best!

     Then, sye tertarik dengan orang yang ade minat sama dengan sye. Contohnye meow! Sye memang suka dengan orang yang tak takut meow. Pelik kalau ada orang yang takut dengan meow. Haha! Chill la... Meow sangat comel untuk di benci ok.<3

     Last yang sye sangat suka ialah jenis student yang main main jugak, tapi result gempak tak hingat. Yang tu memang sye kagum. Even dia jarang study, once dia fokus dalam kelas, dia dah boleh faham dan ingat sampai bila-bila. Tak ramai yang macam tu, that's why sye sangat tertarik dengan orang macam tu. Smart gila! :)

Kat atas ni ada 4 jenis manusia yang menarik perhatian sye. Korang pulak?

Nota kaki : Kadang-kadang tertarik juga dengan orang yang aneh-aneh. Lelaki auw! ke, perempuan yang macam lelaki, perempuan bertudung pakai lengan pendek, lelaki tindik telinga dan banyak lagi. Tapi tertarik untuk jadi kepochi, bukan sebab kagum. Haha!:PP

That's all! Tata!

2 comments:

ezy.fia said...

yeahh!
suke stacy!
saye pon tertarek ngn org yg klaka dan yg ade mnat same ngn saye..
=)

Amirah Marliza said...

@Cik Ezyhehe! give me 5!