Sunday 30 October 2011

Segmen : Jom Join Bloglist Ien !

Assalamualaikum...



:: Klik untuk join ::

Hai! Saya di tag! Oleh tuan punya belog yang menganjurkan segmen. Siapa? Ha.. Ni dia..***Cik Ien. Ok. Sebenarnya bukan di tag. Tapi di ajak. DIPELAWA. Ok. Yang ni lebih sopan bunyinya. Hee~ So, saya pun dengan rajin nya mengupdate belog pink saya ni. 

Psst! Saya dipelawa kat belog lagi satu.. Kat SINI. Tapi, saya dah buat keputusan untuk tidak membiarkan belog yang kaler itam tu menjoinkan diri dalam apa-apa aktiviti melainkan menyebarkan maklumat berguna dan info-info terkini. (maknanya dia dianakangkatkan) Haha! Biar dia tahu erti susah payah mencari info berguna. Jangan tau cari follower dengan join segmen je. Kejam tak? Haha! Biarkan! 

Saya tak tau nak tulis apa untuk entry ni. Tapi, belog saya yang pink ni memang suka join segmen2, contest2 ni.. Bajet hebat la kan. Padahal menang tak dek pon. Hehe! SEsape nak join, silalah baca kat bawah ni. Tapi lagi bagus kalau awak semua tekan je banner kat atas ni. Lagi mudah. Yela kan, segala nya berada di hujung jari. Ceh!

cara-caranya :
1 .  Mesti jadi FOLLOWER Ien .
2. Buat entry bertajuk " Segmen : Jom Join Bloglist Ien ! "
3 . Copy picture kat atas untuk dijadikan banner . *hehe, maaf, banner x dek lagi*
4 . Terpulang nak tag member korang .
5 . Tak kisah lelaki ke perempuan . Yang penting ada blog .
 6 . Tarikh tutup : 2 November 2011 jam 11.59 PM

Perhatian :
Ien akan pilih 10 or lebih blog yang Ien minat dan suke untuk di review , Ien akan buat entry khas untuk promote blog yang terpilih selama Ien suka :D hehe , so , doa-doakan lah semoga blog korang terpilih yea :)

 Tips :
1 .  Blog mesti ringan .
2 . Blog mesti kemas , cepat loading , simple , colourful , or unik .
3 . Pemilik blog mesti aktif , mesra or rajin blogwalking .

Ok. Kat atas ni Ien yang tulis. Saya copy je. Maap ye sebab mengopy! Muah Ciom tangan bodek. Hehe!

Nota kaki : Jom la join reramai. Untung-untung korang terpilih untuk direview kan...Ok dah!

That's all! Tata!

5 comments:

SITI SORFIENA SYASHA said...

sayang ! terima kasih sbb sudi join ^_^ GOOD LUCK .

Amirah Marliza said...

@Ash Kyouhei sama-sama! thanx=)

Anonymous said...

perlu memeriksa:)

SITI SORFIENA SYASHA said...

thanks for join my first segmen :)
I'm looking for my bloglistt ^^
#visited here .

-Siti Sorfiena Syasha
http://ash-tsukidate.blogspot.com/2011/11/senarai-link-blog-untuk-segmen-bloglist.html

Nurul Assilah said...

;D