Wednesday 2 March 2011

Padamu ku Bersujud - AFGAN

Assalamualaikum...w.b.t..!

hai!! korang ske dgar lagu pe? erk! tbe2 je ak ni kn... hee..! xde la, ak ni nk share ngn korang. klau korang nk taw, ak ske dgar lagu 'PADAMU KU BERSUJUD' by Afgan ni. nk taw knape? sbap lagu ni best, mcm sdih2 cket.hahaha! tol x??haa,,psst2! lg 1, ak nk share ngn korang vdeo yg ak amek dr 4shared ni. ntah dr blog sape ntah. TQ YE TUAN PNYE BLOG. SYE MINX MAAP SBB AMEK VDEO KAMU. hehe korang tgk la afgan dlkam vdeo ni. comel! i loike!!haha!kalu nk nyanyi sme2 pon bole..ak da sdie kan lirik skali.ak taw korang ske nyanyi2 ni kan..haha! ok la ok la... pape pon, harap korang happy ye..
Have hun!!:-)



Ku menatap dalam kelam
Tiada yang bisa ku lihat
Selain hanya namaMu ya Allah

Esok ataukah nanti
Ampuni semua salahku
Lindungi aku dari segala fitnah

Kau tempatku meminta
Kau beriku bahagia
Jadikan aku selamanya
HambaMu yang selalu bertakwa

Ampuniku ya Allah
Yang sering melupakanMu
Saat Kau limpahkan karuniaMu
Dalam sunyi aku bersujud


Esok ataukah nanti
Ampuni semua salahku
Lindungi aku dari segala fitnah


Kau tempatku meminta
Kau beriku bahagia
Jadikan aku selamanya
HambaMu yang selalu bertakwa


Ampuniku ya Allah
Yang sering melupakanMu
Saat Kau limpahkan karuniaMu
Dalam sunyi aku bersujud


Kau tempatku meminta
Kau beriku bahagia
Jadikan aku selamanya
HambaMu yang selalu bertakwa


Ampuniku ya Allah
Yang sering melupakanMu
Saat Kau limpahkan karuniaMu
Dalam sunyi aku bersujud
Padamu

No comments: