Thursday 21 July 2011

Sorry, tapi saya kecewa dengan anda!

Assalamualaikum...

     Just a short post. Nak luahkan ketidakpuashatian. Fuh! Sempot...!

Aku tak kisah korang nak buat ape pon tanpa persetujuan aku. Aku pon tak kisah kalau korang nak g mane-mane tak ajak aku. Tapi tolong lah. Kalau apa-apa yang melibatkan assignment group or something like that tolong la bgitaw. Aku taw la aku bukan nye sumbang banyak idea pon. Tapi at least aku taw perkembangan. Ni tak. Post kat fb. Kalau dah semua bnde post kat fb, talipon tanpa wayar korang yang gah sangat tu dah boleh baling dalam lombong da. Tak payah guna. Post je semua kat fb. Memang la fb dah jd macam perantaraan, tapi semua orang online fb setiap masa ke? Kalau pon post kat group, korang yakin ke semua ahli ade kat group tu? Taw pasal group tu? Seriously aku memng kecik aty la weyh. Korang nak kata apa pon korang kata la. Sorry la klau korang terasa baca mesej yang aku reply. Aku dah tanya dari pagi ade pape tak, tapi haram tak balas. Aku pon lepak je la kat dorm ni. Jangan nanti korang cakap aku tak amik peduli sudah.

Dah la individual assignment macam tu, group assignment lak macam ni. Plezz la korang. Seriously, aku dah bosan giler asyik nak jaga hati orang. Aku je risau lebih-lebih. Apa watak aku, apa kerja aku, ape aku kene buat. Sumpah aku tak taw. Tetiba dapat mesej, kau jadi ni sebab dah tak cukup orang. Fine la. Maybe aku boleh try. Tapi kalau tak jadi, mulut tu tolong jangan mengata. Sory sebab aku emo sket. Aku memnag susah nak marah orang. Dan aku sangat tak suka nak marah orang. Tapi, aku pon sangat tak suka bila ade orang yang amik kesempatan dengan diam aku ni. Sabar pon ade batasnye. Kalau korang terbaca and terasa, harap maaf. Siapa makan maggi tentu lah dia terasa maggi. Ye tak?

Nota kaki : Mood bersepah! Abaikan bhasa-bhasa kesat di atas.

That's all! Tata!

3 comments:

Mohd Hazwan Hashim said...

hoi hoi !!!! SABAR SABAR ..
COOL ok :) jgn di hiraukan sngat :)

Amirah Marliza said...

@Mohd Hazwan Hashim tak hirau pon xbleh gak sebab libatkan markah tu...

Telaga Putih said...

debik jek budak2 tu skali.. hahahaha