Tuesday 18 June 2013

atas nama teamwork dan komitment

Assalamualaikum...

Minggu lepas, Jumaat Sabtu Ahad. Ape orang kata? Hectic day? Ok aku tambah jadi hectic days sebab 3 hari. Alhamdulillah, lepas je 3 hari tu, maknanya lepaslah aktiviti kami (marketeers) untuk semester ni... Tapi lepas event je la. Report segala report belum lepas lagi. ~.~

Apa yang aku boleh cakap tentang event-event kitorang tu ialah AWESOME. ASAM. Event ok, cuma mungkin silap tarikh buat event. Dengan ramai yang balik, dengan ramai yang sibuk dengan assignment, dengan ramai yang sibuk dengan hari-hari terakhir sem ni..hmm. Bahananya terkena pada kami yang kena buat semuanya sendiri demi marketeers. Eceh! 

Aku cuma nak tekankan. Kalau kita dah pegang jawatan dalam organisasi, walau sekecil-kecil jawatan sekali pun, ia tetap amanah. So, bila amanah, kenalah jalankan dengan baik. Means, at least tolonglah apa yang patut even bukan kerja kita pun. Tapi asal kita dah meringankan beban orang lain, its a good job anyway. Sedih juga bila sepanjang yang aku nampak, ada ajk ramai. Memang ramai. Tapi yang buat kerja kebanyakannya yang atas-atas. Bukan aku nak kata yang berjawatan atas-atas boleh duduk goyang kaki. No. As we know, makin besar jawatan, makin besar tanggungjawab. Tapi bukan lah bermaksud dia yang buat semua kerja. Ni apa yang aku perasan cuma orang yang sama je ke sana sini uruskan itu ini. Nak nama, tapi tak buat kerja, its not fair enough guys.

Ok. barang yang lepas jangan di kenang. Cuma diharapkan perkara seumpama ni tak berlaku lagi di masa-masa akan datang. Eh lupa nak share. Sepanjang karnival hari tu, kami ada jemput Ustaz Shahrizan Daud untuk bagi ceramah. Alhamdulillah. Semua berjalan lancar. Dan yang lagi best, Ustaz siap bawak his wife, Awin SeindahWajah tu.. ;) Rasa karnival lebih bermakna. Eh. Over tau. :'p

Sebelum Ustaz dan isteri balik, sempatlah kami panggil mintak snap-snap gambar sikit buat kenangan..:) Tengok depan-depan manis je.



Oh ye. Lupa lagi. Asyik lupa je. Mesti ada semut masuk dalam air ni..- - Haa.. masa karnival tu jugak, masa majlis penutup, kami jemput penjaga gol pasukan bola sepak selangor dan kebangsaan untuk jadi VVIP. Rasa teruja juga sebab tak pernah nampak depan mata NorAzlan Razali tu. Tapi sebab lelaki kan tu, so aku macam malu la nak amik-amik gambar. Hee~ Ok la. Tu je nak kongsi. Semoga semester depan banyak lagi event best-best anjuran marketeers. :) I'm waiting for it!

No comments: