Sunday 23 June 2013

Nisfu Sya'aban, Final Exam, Intersesi

Assalamualaikum...

Alhamdulillah~ Berjaya buat yang sunat. Malam ni kan malam nisfu Sya'aban. Tinggal lagi esok nak puasa sunat. Itu pun kalau tak de aral. Maksudnya yela sekarang kan jerebu makin menebal. So, kalau jerebu tu tak menjejaskan, aku puasa lah esok. Harap-harap ok je. :') Malam nisfu Sya'aban ni tak silap aku malam di mana amalan-amalan kita di angkat. Maksudnya macam tutup buku lama, buka buku baru. Cenggitu la yang aku dengar. Wallahu'alam...

Next is final exam. Yeah! Final exam just around the corner of UiTM. Hamik kau. Corner UiTM tau! Bukan calang-calang corner. Ok. Memandangkan final exam dah semakin hampir ni, aku nak la macam pasang niat belajar rajin-rajin, focus on revision, do a lot of past sem question, also hentikan kata-kata keji sesama manusia. Hentikan lah menyumpah seranah macam cakap bodoh ke, sengal ke, gila ke. Kata-kata tu kan doa. Kau baca-baca, kau sumpah seranah, ting! benda yang kau sumpah seranah tu balik kat kau. Pity on you! So, ELAKKAN! Kalau aku ada buat salah kat korang semua, aku nak minta maaf. sama-sama lah doa kita semua berjaya capai target ye.;') 

Lastly is Intersesi. Aku kena ambik intersesi paper operation management cuti sem ni sebab masa diploma kampus lama dulu tak de ambik paper tu. tsk~;( Aku cadang nak duduk kolej. Senang lah aku bergerak jumpa lecturer dengan pegi kelas semua. Almaklumlah kan aku takde transport. huhu! Tapi takpe. Untuk paper Operation Management tu, aku akan bagi komitmen 110%. Walaupun kadang-kadang semua tu macam dusta. Tapi kan kalau niat elok Allah tolong. Hiks! 

Ok. Now time to study! Semangat! Semangat! Doakan aku ye! Sebagai balasan, aku doakan korang. Hihi!
Sebelum start study, jom baca doa!

Assalamualaikum and goodluck!

3 comments:

Unknown said...

exam da abiz kn ..hope have a good result yeah ..chaiyo chaiyo !

Amirah Marliza said...

blom la zan.. hbis 14hb.. pastu smbung lg sebulan..- -

Cik Nanard said...

goodluck sis !