Friday 24 January 2014

Giveaway Birthday Azhafizah

Assalamualaikum...


Ye ye. GA lagi.. Aku tau tu.. Biasalah. Kan cuti ni. Kau orang kena faham.... Kalau tengah cuti ni aku memang suka cari kerja macam ni. Join GA. Kau orang tak payah nak cakap banyak, KLIK je BANNER kat atas ni. Tengok dan teliti sendiri. Aku bukan suka-suka tau nak join ni. Sebab BEST!!!!!! Sebab tu aku join. Ok dah tak payah nak seronok sangat. 

Syarat-syarat sangat mudah. SANGAT. 
1) Buat entry.
2) Letak banner.
3) Follow blog.
4) Like fanpage.
5) Follow Instagegham (kalau ada la)
6) Publish! 

Senang tak senang tak? Senang kan.... Ok jom join. Kalau malas nak scroll, nah tekan SINI pon boleh. Lagi detail syarat-syarat.  ---> JOIN GA 

Jap! Lagi satu syarat. Kena nyanyi lagu birthday untuk Azhafizah. Bukan 1 bukan 2, tapi 3! 3 bahasa maksud aku. 

Ok tak yang ni aku gurau. Hee~ Tapi, aku nak nyanyi jugak. err. Maksud aku sambil taip ni aku nyanyi.. Hehe~

"Allah selamatkan kamu... tetteret! Allah selamatkan kamu...tetteret! Allah selamatkan Azhafizah..... Allah selamatkan kamu...tetteret!!!"

"Happy becoming bfday to you....tetteret! Happy becoming bfday to you....tetteret! HAppy becoming bfday to Azhafizah...........Happp...py...bffff...dayyyy...toooo....youuuu....!!!"

Ok ni last...

"Zhu ni shengri kuaile...zhu ni shengri kuaile...zhu ni shengri shi Azhafizah kuaile..........zhu ni shengri kuaile...."

Fuh! Berpeluh menyanyi. Yang mandarin tu aku tak ingat sangat tapi aku usaha jugak. Usaha untuk hentam. Kihkih!

Kat bawah ni hadiah bfday untuk Azhafizah. Enjoy la video ni. Serius best. Santai sangat. Dengar sampai habis okay.. Tau tau. I ske giler si peng-cover lagu ni padahal I tak kenal langsung kot dia ni siapa. Tapi serius best. Sampai tertukar 'aku' jadi 'I' sebab best. Haha! 


Tengok. Kat mana-mana je aku sibuk promote si Samad ni. - -" Eh tapi ni bukan promote. Ni aku nak bagi becoming bfday girl ni relaks kan otak..hehe..

Ok. Detail kat bawah. :)

Nama : Have a great year! atau Great year!
URL Blog : miramarliza.blogspot.com
email : amirahmarliza@yahoo.com

Happy reading.:)

10 comments:

Azhafizah MN said...

sweett...terima kasih sudi join.All the best! Wallpaper dah send via email :)

Aku pengembara said...

Selamat bersegmen dan semoga berjaya :)

Pwincess said...

wish you luck =D

Free Just 4 U said...

Singgah...dari segmen yang sama

ummiaisys said...

salam..dtg blogwalking dr GA yang sama..done follow you..jemput kunjung dan follow blog saya juge yea...tqvm!

http://ummiaisys.blogspot.com/2014/01/segmen-giveaway-birthday-azhafizah.html

Mardiah Diana said...

Assalamualaikum dan salam singgah dari segmen yang sama...Diana da follow kat sini..

Wafi Remli said...

Congratulations, you won the most creative post for this Give Away!

Keri said...

tahniah menang give away :)

Sayap Biru said...

Congrats awak dah menang!!.. tapi tak pat tengok lak video tu ...

heheheh

Cik Kumbang said...

xsempat nak join sbb busy huhu

miraaa.....ingat cik kumbang lagi x? :p