Friday 3 January 2014

Penghibur Akustika Tidur Ku, Samad.

Assalamualaikum...

Aku tau benda ni macam nonsense. Nonsense kan? Haha! Tapi tak kisah la nonsense ke ape ke, aku tetap suka kuasa 150 juta. 


Kadang-kadang aku pon rasa benda ni macam buang masa aku sebab tiap-tiap hari aku kena cari lagu dia ni dalam henpon. Kalau tak mau tak lengkap hidup. Haha! Apa-apa pun, solat juga lah yang lengkapkan hidup kita. Aku bukan taksub, aku cuma kagum. Kau orang tahu tak kagum tu macam mana? Kagum tu macam setiap benda yang dia buat kau orang rasa macam WAH! Walhal benda tu cuma macam like kat insta je pon. Aha! tapi jap! betul ke definisi kagum yang aku bagitau tadi? Haha! Apa-apa je lah. 

Encik Mimpi ni aku tak kenal pon. Tapi dah lama jugak lah aku follow dia punya perkembangan. Dari zaman dia berblog, youtube, pastu dah pandai ber-fb, ber-twitter, ber-insta, ber-radio, dan yang terbaru... 
ber-TV!. Aku memang suka giler sebab ada sekali tu aku bosan sampai nak gelak pon rasa takde sebab, aku bukak youtube, tengok semua video Encik Mimpi ni, terus aku gelak sakan sampai lupa pulak nak tidur. Aha.! Encik Mimpi, you're really something! - -" 

Ada sekali tu, kawan aku tanya,

Mira ada crush tak?

Ada.

Siapa?

Encik Mimpi.

Hoi! Itu tak wujud...yang wujud takde ke?



I feel like...~.~" tak wujud? Haha! Meaning that selama ni aku sibuk kagum, admired bagai, pada orang yang tak wujud? Haha! So, selama ni aku mimpi? Ke camane? So, untuk menunjukkan yang Encik Mimpi ni wujud, aku pon suka hati aku je gelar Encik Mimpi ni Samad. Haha! Comel kot nama Samad! Rare. Klasik. 

Ok. Banyak sangat aku nak cerita pasal Samad. Tapi aku simpan la untuk lain kali. Aku takut aku tak tidur sampai next paper sebab sibuk update entry ni. Kang tak pasal-pasal keluar pulak novel pasal Samad. Ok then. Good night. Assalamualaikum.


Aku sertakan video yang aku suka dengar tiap-tiap hari. Lagu ni sweet sangat aku rasa. I'm touched! ;')



7 comments:

Noor Adibah A. Latif said...

mira... Semoga allah selalu menjaga mira.. mmg ibah x pernah berada di tempat mira.. ibah tak tau ape perasaan mira mcam mana.. tapi, ibah tau mira kuat.. :)

Allah sentiasa menyayangimu wahai sahabatku ... love u mira! always.

Amirah Marliza said...

eh ape ni ibah.. hehe kte kn tgh cte psal samad..haha love u too.

Encik Mimpi said...

this entry noted by EM ! ty dear for a lovely post! hee

Encik Mimpi said...

salam mira! ty for the lovely post! noted by me! hee thankss so much for the support :)

Aku pengembara said...

Encik mimpi yg encik mimpi tu ke?? hehe :D

Amirah Marliza said...

Aniq Bukhary:
Yup.:) who else? hehe~

Encik Mimpi:
You're most welcome! :)

Unknown said...

singgah menabung ke sini... hye tuan belog =)