diam tak diam, dah nak masuk 3 minggu aku keje. Alhamdulillah. semuanya lancar. ewah! ayat tak nak skema lagi kan...hahaa!
terus kepada gosip. aku ni sebenarnya ade masalah nk mengingat mke org. so. sepanjang aku keje, adalah seketul dua muka yang aku ingat. tu pun setelah mereka masuk ke koperasi lapanplohribu kali. kalau tak kau jangan harap aku nak ingat muka kau. lagi satu, aku akan ingat mke org tu kalau ada familiar ngan orang yang aku kenal. demm!
adalah beberapa orang adik ni yang aku aimed sebab muka sama dengan member UiTM. yang sorang ni, 1st aku terpandang dia, terus aku otomatik otak aku flashback muka budak segamat nih. sedara seGayong aku jugak la. Epi. fine. gaya dia macam Epi. memang serupa. ~_~" nama dia Nazirul Hakimi tak silap aku. agak nye la. otak aku ni bukan boleh caya sangat. adakala tak selari dengan memori. :p
yang lagi sorang ni pulak muka sejibik sejibak macam naim. ye naim. yang konon pendiam pemalu bagai tapi hakikatnya macam nak sepak terajang. muahahaha! yang ni 1st time aku tgk mke aku dah terdetik. sama mcm naim. eh! nama amin. memang la aku dengan selamba badak aku panggil dia naim. haha! sampaikan dia malu dah tak nak masuk koperasi lagi. :bb sori akak bos!
tu je dua org yang aku tgk ade potensi jadi budak UiTM. haha! tak memasal je kan. masa mula-mula nampak diorang dengan tak semena-mene aku rasa nak pegi tanya,"eh adik ade abg kat UiTM eh?" hhahaha! tapi aku tak senekad itu. well~ aku kan pemalu. ahakz! malas je nak riak. :pp ok tak.
phew~ aku dah boleh tarik nafas lega sebab aku rasa aku dah dapat sesuaikan diri dengan kerja. apa orang nak kata, apa orang nak umpat, let them do it. aku tak de hak nak judge, atau sangka buruk kat diorang. as we know, orang mengumpat pasal kita, pahala menghala ke kita kan. so, apa la sangat setakat umpat-umpat kosong. tak luak pon hidung mancung aku kan. haha! ok bai!
Nota kaki: lakukan dengan ikhlas, pasti segalanya dipermudahkan oleh-Nya. :')