Friday 11 November 2011

Segmen Kenali Rakan Blogger

Assalamualaikum...


:: Klik untuk join ::

Hai! Jom join ini pulak. Macam biasa, klik kat atas nuh! Dah klik? Berminat? Kalau berminat, buat macam saya buat ok?

Nama penuh saya, AMIRAH MARLIZA BINTI RAJA KAMARUDIN. Ye, saya memang bukan anak raja pon. Saja nak glemer. Haha! 

Nak panggil ape pon terserahlah. AMIRAH, MIRA, MARLIZA, MAR. Whatever you like guys~=) 

Lahir dah nak abis taon da. 22 DISEMBER taon gajah. Haha! Xpenting pon kot taon tu. Hehe! 

Asal Perak, duduk kat Mersing, tapi kampung kat Tangkak. Ok berbelit! Hee~

Saya libatkan diri dalam dunia blog sebab saya memang suka try benda-benda cenggini. Takde pon didorong oleh hawa nafsu. Hehe~ Macam myspace, FB. Camtu lah. Bila xde benda yang nak di cerita, akan terbiar sepi. Alahai~

DONE!

Ops! Sebelum tu, mai KELIK SINI. Saya sangat berbesar hati kalau anda dapat bantu saya like pic tu=)

Nota kaki : Kenyang2 baru semangat join segmen dan contest~ (xde kaitan) T_T

That's all! Tata!

No comments: