Tuesday 8 November 2011

Segmen Pertama: Bertaut di Blog Tautan Kasih

Assalamualaikum...


:: Klik untuk join ::

Hai! Jom join segmen ni. Support blogger la...

Syarat-syaratnya.....klik kat banner la. Hehe! Nak copy takut panjang berjela plak entry ni kang. Hehe!

Ok lah! Komen saya tentang blog Tautan Kasih ni, hurm...baca bawah ni :
  • Actually, nak komen sangat pon macam tak layak je kalau nak bandingkan blog Tautan Kasih dengan blog huduh saya ni, macam langit ngan cakerawala kot bezanya. Hehe! 
  • Blog cantik...kemas. Sejuk mata memandang. Hehe! Tapi! .....
  • Saya rasa kalau dah ade button follow and dashboard tu, navigation  bar tak perlu kot. Dah macam berlapis sikit kat atas tu..then.,
  • Hehe! Yang ni bagi saya la, saya kurang suka blog ade lagu. Memang sometimes sedap didengar. Tapi saya jenis yang suka bukak tab banyak tak hingat dunia, so kadang-kadang terasa macam nak pitam. Tak tau nak dengar lagu mana satu. Hehe! Sori.
  • Saya cadangkan, letak music player yang boleh stop tu. Ha, makanya, kalau tak nak dengar boleh pause. Ok tak? =)
  • Lagi satu! Kurang kan widget lagi better kot. Simple but nice~
Habis untuk blog utama Tautan Kasih. Beralih pulak pada blog Tutorial Tautan Kasih. Silakan baca :
  • Banyak tutorial! Lain kali saya boleh refer. Hehe! Saya pon baru lagi...=)
  • Sebenarnya saya baru je bukak tutorial Tautan Kasih. Tapi sekali imbas saya baca, memang senang faham. So, good job.=)
  • Tak banyak komen saya untuk blog tutorial ni sebab saya pon tak pandai buat tutorial. So, mana yang sempat saya refer je. Hehe!
  • Overall, ok! =)
Ok. Dah habis bercerita tentang Tautan Kasih, sekarang cerita pasal blog huduh saya pulak. Teruskan baca :
  • Blog saya ni personal blog.
  • Cerita pasal apa saja yang saya rasa nak taip. Kalau keluar idea kucing, kucing la. Hehe!
  • Suka join contest dan segmen. Tapi tengok tahap kerajinan. 
  • Warna pink sebab suka tengok kaler ni. Lembut je. Hehe! Header simple sila abaikan. =P
  • Blog ni memang kadangkala di anaktirikan. Sebabnye, ada 2nd blog. Yang lebih sopan gitu. Hhahaha! Jempot singgah kat blog Warna-Warni Kehidupan.=)
  • Nama blog ni, Best Moment in My Life. Panjang kan? Haha! Biarkan. =P Ok dah!
URL BLOG : http://holaulala.blogspot.com/

Saya memang PEMALAS. So, pasal tag orang, kalau tak dipaksa, memang tak buat. Haha! Sorry sangat! =)

Ok. Dah siap! Ops! Sebelum tu, tolong saya like pic seksi saya yang comel ni=) Tekan SINI.

Nota kaki : Kalau rasa gembira tepuk tangan! Plap2! Ok. Hepi sebab dapat makan free! Haha! lalala~ 

That's all! Tata!

2 comments:

fiqah said...

terima sdi join...saya sgt mghargainya..terima kasih atas komen membina..insyaALLAH sya akan sesuaikan dgn keadaan blog sya :)

fiqah said...

minta kerjasama jgn ubah warna blog dgn header awk ya..saya sdg menyiapkan entri promosi blog awk :)