Wednesday 9 November 2011

SEGMEN : saya nak pasang BACKGROUND SHOUT yang comel

Assalamualaikum...


:: Klik untuk join ::

Hai! Korang nak join jugak? Kalau nak, sila baca kat bawah ni : 

  1. buat entri bertajuk "SEGMEN : saya nak pasang BACKGROUND SHOUT yang comel" dan pasang banner atas tu.
  2. Add Facebook shida klik sini, selesai edit shida akan bagi kod di inbox FB
  3. sebelum tu korang support shida dulu disini > klik sini Terima kasih ^_^
  4. cara permintaan pasang shout hanya seperti dalam blog shida SAHAJA "hiding shout" atau "shout biasa" hanya letak di sidebar. Sila nyatakan dalam entri.
  5. BG shout boleh ambil dari FREEbies shida atau FREEbies orang lain atau sendiri punya. Jika BG shout sendiri atau BG shout FREEbies orang lain sila nyatakan URL PIC BG SHOUT tersebut dalam entri. Jika BG shout dari FREEbies shida sila nyatakan BG SHOUT gambar apa yang korang nak dalam entri korang. (tak faham boleh tanya) *nak ubah @ tambah apa-apa sila nyatakan juga <-- baru tambah jer ^_^
  6. tag beberapa rakan lain, dah selesai semuanya komen link entri pada entri ini. Itu saja mudah kan :) 

Dah faham? Nak join? Pegi klik banner kat atas. Ponat yo den menepek kalo dok kelik. Hahaa! Huduh bnyi nye..=P

Kalau tengok kat blog sye punye shoutmix, sgt la cacat. Gambarnye hentah kemane melesap. Haha! Yang jumpa tu, jumpa. Yang tak tau tu, nasib la. Shout sye ade kat tepi belah kanan tau. Tekan je kat situ..=P 

Saya nak ubah, tapi tak tau camane nak menggodeh. Makanya, saya pon joinlah segmen ni. Harapnya dapat lah Cik Shida ni buatkan shout baru yang lebih kemas. <3 Saya kalau boleh nak yang hiding shout. Background terserah lah. Ikut yang bersesuaian. Saya ni serba naif. Hehe!

Ok la. Tu je kot. Sesiapa yang baca entry ni, anda adalah sasaran TAG saya! Makanya, silalah meringankan jari anda join segmen ni=) Peace yo!

Nota kaki : Saya suka kaler pink! =)

That's all! Tata!

1 comment:

izamin said...

jum join bloglist fizah nak??

http://hafizahnaminlovestory.blogspot.com/2011/11/segmen-jom-join-bloglist-belog-izamin.html