Thursday 17 May 2012

SEGMEN BLOGWALKING DAN FOLLOWER DIARI FARISHA BULAN JUN

Assalamualaikum...


Eh saya join segmen lagi. hehe~ dah kene invite by the owner rse tak sedap pulak kalau tak join. senang je syarat segmen Cik Farisha ni. kalau nak join just klik je kat gambar atas nih. comel tak comel tak?

Saya dah godeh godeh blog comel tuh. macam-macam ada mak jemah ooiii!~ too bad, saya tak dapat nak follow. hal ini disebabkan tabiat masa lalu saya yang sangat suka follow blog-blog comel. hasilnya, following saya sudah mencecah limit dan tidak dibenarkan memfollow lagi. how sad! hukhuk!

makanya saya ingin memohon maaf kat owner punye segmen ni sebab saya join beriye tapi tak penuhi syarat. 

Nota kaki: terima kasih sudi invite. ;')

6 comments:

diari farisha said...

Terima kasih sebab sudi join segmen Farisha. Awak memang sporting! Btw, walaupun awak xblh follow Farisha, Farisha dah follow awak dan paling best, blog awak tersenarai dlm bloglist Farisha untuk bulan Jun nanti taw!! Tahniah! :) Have a nice day!

Amirah Marliza said...

@DAIRI SEDETIK LEBIH hikhik! time kaceh! :)

Al-Fathcom said...

kunjungi sahabat....
saya dah joint mudah-mudahan bisa menambah dan mengikat tali persaudaraan baik didunia maupun diakhirat nantinya...amin

diari farisha said...

Tak jemu-jemu melawat blog awk. Tahniah sekali lagi sebab awk tersenarai dlm 100 blogger hot segmen Blogwalking dan follower Diari Farisha Bulan Jun. Jom lihat jawatan awk --> http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2012/05/senarai-100-blogger-hot-segmen-diari.html

Unknown said...

done follow u..hit me back please...kita dlm 1 kementerian ...segmen farisha...TQ...

Unknown said...

hyehye , awakk awakk , buat apee tuee ? meyh datang blog ain makan ais krim meyh :D