Saturday 29 December 2012

final exam is on the way!

Assalamualaikum...

Lantak lah grammar kat tajuk post ni betul ke tak. Saya cuma nak bagitau, final exam tu dua tiga langkah je nak terkam kita semua ye kawan-kawan. Makanya, saya nak mintak maap kalau ada salah silap, terkasar bahasa, terkecikkan hati, terasa hati ke termakan gula-gula ke, terminum air ke, dan apa-apa 'ter' sekali pun, saya mintak maaf. 

Sepanjang minggu exam ni, saya stay kolej dengan harapan dapat serap segala ilmu dengan study secara tenang dan aman dalam kolej. Dapatlah saya study diam-diam sambil menghirup udara segar di UiTM Segamat, kampus alam semula jadi ni. Lepas tu tak payah fikir nak masak apa, nak makan apa. Kat kolej ni kalau ada makanan kita makan, kalau tak de makanan kita dok study diam-diam sambil dengar lagu. gitu citer dia. Lagi satu, terhindarlah saya daripada asap kereta yang banyak kat luar sana (bajet dok bandar besar).


I love this pic very much~ <3

Saya harap sangat semester ni saya boleh skor. Bukan saya je, tapi KITA. kawan-kawan yang lain jugak. supaya kita dapat terus ada kat sini, sampai akhir semester 5, grad sama-sama. Kalau ada kecik hati dengan siapa-siapa tu, kira halallah. Maafkan je. Kita kan nak exam. tak payah tunggu raya, tak payah tunggu sakit baru nak mintak maaf. Tak perlu nak simpan dalam hati, balas balik, berdendam. Its not good ye. tak mau macam tu, Allah tak suka. :)

see! merepek dah kan. saya terpaksa taip entri ni dengan selaju kelam kabut bagai sebab dah nak start study tapi tiba-tibe teringat cerita Istanbul Aku Datang. Makanya saya pun taip entri ni dengan pantas sepantas dan selincah Dian dengan harapan last sekali dapat akhiri dengan ...

XOXO, mira.

Kahkahkah! menyampah. pui. line lembab nak mampus. so, happy studying kawan-kawan. Hopefully we will pass with flying colors and have a very good result. Aamiin! maaf sekali lagi, Assalamualaikum.

with love, mira.



1 comment:

Razil Tahir said...

by now dah abez la kan?
Good luck! Doa bebanyak for the result plak... :)