Friday 14 December 2012

Warna warni

Assalamualaikum...

Semalam kami ada dinner. Kami yang dimaksudkan tu, kami la. Kelas JBM2203B. Dinner cuma makan2 je. malas la nak story lebih pasal dinner. nothing special. speSial ade la. OPs~

ok la ok la. after dah mentekedarah (makan sepinggan dua), dengar lagu sedas dua, bergambar sekeping dua atas pentas, dengar ucapan sepatah dua, tengok montaj sekilas dua (montaj untuk semua tp bukan untuk kami), (pendek kata semua dua je lah x lebih!) maka kami pon membawa hati yang lara ke padang depan asrama untuk snap gambar sendiri semampu mungkin. kalau boleh sampai full 1 pendrive 16GB. kau mampu?

ye. snap gambar memang seronok. gila2 semua kejar kamera. haha! kalau artis, kamera kejar artis. sebab bukan artis, maka kami lah yang kejar kamera. biarkan apa orang nak kata asalkan kita happy. ;)

sila jamu mata sebentar.

 kami tertukar tudung
 aku tinggi. ok bye.
 warna warni.
classmates!
 colour block
 doorgift!
simple me.

eh. bnyak gambar aku kn? biar la. blog aku. hikhik~ malas pulak nak menaip panjang-panjang. kawan dah call ajak g bandar jap. ok lain kali aku story panjang lebar k. btw, classmates aku memang awesome! terima kasih kawan-kawan. me love u all. :")

No comments: