Tuesday 5 February 2013

bestfriend of mine.

Assalamualaikum...

Seperti yang di janjikan, entry ni untuk bercerita tentang someone yang rapat dengan aku since sekolah rendah. dia ni aku kenal masa darjah 3 la kalau tak silap. Wah! dulu memang sangat banyak la dugaan (ayat kene power) kitorng sampai la satu tahap yang kitorang boleh jadi rapat macam sekarang. ada yang nak melagakan kitorang la, ada yang jadi batu api la. tak kurang jugak yang cuba nak jadi batu nisan. haih! macam-macam kan manusia ni. Dah jadi orang, nk pulak jadi batu nisan.

tapi, tu lah zaman budak-budak. kawan olok-olok dengan orang ni la. Pura-pura kawan dengan orang tu la. Tarik kawan dia ni, dia tarik kawan kita pulak. Biasa kan macam tu masa budak-budak? Itu baru rock! Muahaha! nak rock sangat pon tak boleh sebenarnye kan. ok la.

dulu dia ni sangat lah ganas! erk. ganas? boleh la... maksud aku..er..macam tu la. korang tafsir sendiri la macam mana ye :p.. sampai masuk sekolah menengah, kami sekelas. time raya, kami beraya sama-sama. time sekolah, kami sekolah sama-sama (haruslah). nak dijadikan cerita, kami dah habis SPM. Aku dapat UITM terchenta, dia dapat Marsah yang disayangi. maka kami pun berpaling tadah. bukan. kami beralih arah. yela. dia ke Marsah, aku ke UITM. haish!

Sekali jumpa, MasyaAllah budak nih. dah macam ustazah dah aku tengok. Dengan jubah, tudung labuh ustazah sekolah agama dulu pakai. Huiyooo! Kagum 2 minit. tiba-tiba kat kepala otak aku terimbas dia yang dulu.. ops! haha! Lepas tu aku diberi kejutan lagi. Dia dah nak bertunang. Gulp! Gua bukan nak kata apa la. Kenapa dia bertunang dulu sebelum gua?? hehhe! Over tak? tak kisah la kalau dia nak kawin dulu pon sebenarnya. aku cuma doakan yang terbaik je. :)

And now dia dah pun kerja sementara aku masih menetap di UITM dihatiku terchenta. Dia dah nak kawin. Dia sibuk kumpul duit nak kawin sampai aku nak ajak pegi melompat-lompat kat legoland pon dah payah. tskk! ;(

Ni la orangnya. nama dia Zellawati. Dia ni tengah tunggu mak mertua sarung cincin. eh tak. ni masa jalan-jalan raya (nama folder gambar) :p

ok. tu je la setakat ni. hujan la nak taip panjang-panjang sangat...(kaitan?)

No comments: